sobota 27. června 2015

Surrender

Asi mi chtěl někdo udělat radost, a tak vzal ne moc známou skladbu od nejlepší kapely na Světe (podle mě pochopitelněSmějící se) a k tomu celkem zajímavě připojil coby klip záběry z filmu Sekretářka, o kterém jsem se již zmiňoval ve svých filmových chuťovkách. Připojuji překlad textu.

Vzdávání se

Ležím na Tvé posvátné posteli
Vedle tenké zdi
Cítím se jako nevěrník
Který není hoden tvého zavolání
Nakažen Tvou nevinností
Přeměněnou na mou víru
Nebudu snášet následky
a nebudu váhat.

Jsem muž z masa a kostí
Vzrušení se mi žene mými žilami
Vášeň plane v mém srdci
Božské vzdávání se je tady opět, yeah!

Spoután jako zvíře
Přikován k svým chtíčům
Pouze další oběť
Pro oheň věčné lásky
Zkroť mě svou něžností
A rozbij mé navenek tvrdé srdce
Blízká dívko
Jak jednoduše ničíš můj svět.

Žijeme ve světě plném iluzí
Všechno je tak nepravdivé
A i když jsem zmatený
Tak nemohu zapřít to, co cítím


Žádné komentáře:

Okomentovat