středa 1. dubna 2015

Pravda o Akimovi

Tento článek má dva důvody. Nesnáším lež a tak jsem se rozhodl o sobě napsat úplnou a nepokrytou pravdu. Už vás nechci zkrátka dál oklamávat milí blogeři. A ten druhý důvod je, že chci vzdát hold a úctu českým lékařům, jmenovitě českým plastikům, čili doktorům zabývající se plastickou chirurgií.

Už to zkrátka nemohu vydržet a tak to musí ven, milí přátelé. Narodil jsem se, respektive narodila jsem se jako žena, což by nebylo nic hrozného, kdybych se ale nenarodila jako extrémně ošklivá a znetvořená žena. Byla jsem tak ohyzdná, že můj otec i matka, hned několik minut po mém narození spáchali rituální sebevraždu, přičemž prosili Boha i Satana za odpuštění, protože jim bylo tíživě líto, že na Svět přivedli takovou zrůdu. Také doktor, můj porodník nesl situaci ohledně mého porodu velmi těžce, několik dní poté, odevzdal svůj medicínský titul a rozhodl se dále vykonávat už jen práce kopáčské, s tím, že tam snad nic nezkazí. Nedisponoval však potřebnou sílou k tomu, aby tuto práci mohl vykonávat, a tak zvolil jinou variantu, tudíž práci, ve které, když se něco nepovede, nic se nestane, maximálně za to dostane tučné odstupné. Ano, tušíte správně, stal se politikem. Také zdravotní sestry, které asistovaly u mého porodu, dostihl nemilosrdný osud, i ony se vzdaly lékařské praxe a nastoupily coby nevěstky lásky v jednom známém bordelu.

Vyrůstala jsem tedy v dětském domově a můj život byl od malička jedno veliké utrpení a čiré peklo. Všichni mi tam totiž říkali zrůdná Akimka. Veškerý personál dětského domova se mě bál, případně štítil a děti se mi nepokrytě smáli, mučili mě a všelijak týrali. Ale já se jim ani moc nedivím, byla jsem opravdu šereda. Nemusím vám snad vysvětlovat, že mě má vizáž tuze trápila a od malička jsem snila o plastické operaci, která by mě jednou a provždy zbavila mého cejchu. Navíc jsem si v pubertě uvědomila, že duševně se necítím býti ženou, nýbrž mužem a tak byla nasnadě i změna pohlaví, zkrátka, když změna, tak úplná a dokonalá. Jenže, takové operace pochopitelně jsou poměrně drahé a já se tedy rozhodla si na ně vydělat, jakožto atrakce v jednom obludáriu, které kočovalo po vlastech evropských i zámořských a kde vystupovali podobně postižení lidé. Tuhle práci jsem dělala celých deset let. Ano deset let jsem se dobrovolně stávala terčem posměchu, ale trpěla jsem s nadějí, že tato tortura jednou skončí, já podstoupím veškeré potřebné operace a bude ze mě nádherný, mladý muž.

A jak jsem si usmyslela, tak se také stalo a to v době, kdy mi bylo 26 let. Lékaři odvedli profesionální, precizní práci a výsledek byl více, než dokonalý. Stal se ze mě mladý muž, navíc s maximální přitažlivostí, ženy mě obletují, o sex si říkat nemusím, je mi poskytován automaticky. Ze zrůdné Akimky, stal se neodolatelný fešák Akim. Nezkušené dívky přede mnou nezvládají utajit svou panenskou roztouženost, svlékají se a nepokrytě přede mnou onanují, přičemž doslova škemrají o to, abych je zbavil jejich nevinnosti, což mi umožnuje penis, který mi lékaři vytvořili z pyje koňského. Snad vám nemusím řikat, respektive psát, jaká je to pro mě úleva. Nyní už se nemusím bát podívat se do zrdcadla, anebo bez obav vyjít na ulici. Je až s podivem, kam dnešní medicína pokročila, když umožnuje udělat z extrémně ošklivé ženy, tak pohledného a dokonce sexuálně aktivního muže, jako jsem dnes já. No posuďte sami, připojuji 2 fotografie, na první jsem ještě coby monstrózní žena, které se lidé bojí a štítí a na druhé už jako maximálně přitažliví muž, který musí ženy doslova odhánět.



Žádné komentáře:

Okomentovat