středa 13. července 2016

Tvůrčí krize a vítězství v soutěži

Zajisté jste postřehli, že mám menší, nebo spíše trošku větší tvůrčí krizi. Lehkost, se kterou jsem před pár měsíci psal je ta tam. Dnes se ke psaní musím občas i nutit, což s kombinací s velikou únavou a s psychickým i fyzickým vyčerpáním není zrovna to pravé ořechové. Ne, že by mě literární múza úplně opustila, nápady se občas líhnou, jen mi chybí chuť, čas a prostor je zužitkovat a převést do nějakého pěkného článku, či povídky. Mrzí mě to, nutkání psát mám stále, jen se cítím vyčerpaný na to, abych se soustředil do té míry, aby výsledek byl alespoň čitelný. Proto když už, tak píši věci kratší. Nejvíc času na psaní a vlastně i chuť mám v práci, ale zde je jeden podstatný háček, který tomu zamezuje. Máme přísný zákaz užívat v práci vlastní elektroniku a zneužití elektroniky (PC) pracovní se též hlídá a trestá. Loni to ještě šlo, psal jsem normálně na pracovním PC, posléze si výtvory zkopíroval na flash disc a doma zveřejnil na blogu. To teď už není možné, neb jakmile dnes vložíte v práci flashku do computeru, spustí se alarm a váš zavřou, až zčernáte, pokud vás hned neoběsí. Ba ne, tak drsný to snad nebude, ale vyhazov z toho kouká a o ten zájem nemám, jelikož jinak jsem ve svém novém zaměstnání celkem spokojený.

Spisovatelské choutky nyní řeším trošku jinak, ale to se vám nejprve musím k něčemu přiznat. Inu, založil jsem si účet na amatérech cézet, dal bych sem odkaz, ale bojím se, abych nebyl popraven, jsem tam pod nickem AkimWerewolf. Pokud to náhodou nevíte, tak se jedná o erotickou stránku, kam si může (opakuji, že může, nemusí) registrovaný uživatel vkládat své fotografické galerie, erotická videa vlastní výroby, psát blogové články, komunikovat s ostatními amatéry a též psát erotické povídky. Já jsem zkrátka využil toho, že mám docela slušnou zásobu článků, povídek a básní a tak tam občas též něco vložím. Dokonce jsem se osmělil a přihlásil jsem svou povídku do soutěže na téma "Sex v přírodě". Jednalo se o mou "Světlanku", kterou jsem jen nepatrně upravil a lehce natáhl a co čert nechtěl, stalo se to, že jsem tu soutěž vyhrál. Neberte to prosím jako chlubení, ale hlásit se to musí, že? Ještě, že mám svůj literární strožok už docela nadutý.

Závěrem se vám chci vlastně omluvit, plně si uvědomuji, že má poslední umělecká díla nemají valnou kvalitu, že zkrátka stojí za prd a za starou bačkoru, ale pochopte mě, prožívám, ne moc dobré období, mou rodinu postihla vážná nemoc a tak je nutno dosti bojovat a zábava jde trošku stranou. Proto ta únava, psychické i fyzické vyčerpání, nejistota, rozčarování, pochybování…

…to je vlastně na amíkách taky docela fajn, člověk může sem tam s někým, klidně i s neznámým nevázaně pokecat, o všem možném, nejen o erotice a sexu. A když ve vzkazníku tu a tam objevíte nějakou tu nahotinku věnovanou přímo vám, je to také docela fajn. Smějící se

Žádné komentáře:

Okomentovat