sobota 23. července 2016

Blogerská záhada

Poslední dobou mi z blogu začaly záhadně mizet fotografie a články. Nejednalo se o erotické fotografie a články, nýbrž například o snímky přírody a psa, též podotýkám, že to byly fotografie mnou pořízené. Bylo mi to divné, ba co víc, naštvalo mě a to dost. Napsal jsem tedy otevřený dopis, ve kterém jsem požadoval vysvětlení, čehož se mi dostalo celkem záhy. Standa se mi v emailu dušuje, že on ani jiný admin s tímto tajuplným mizením na mém blogu nemá nic společného. Prý to může být technická závada serveru. Píše to takovým stylem, že já nemám důvod pochybovat o jeho čistých úmyslech, navíc se mi za vzniklé potíže omlouvá, což kvituji a nemám sebemenší důvod se na něho dále zlobit. V nejbližší době se tedy pokusím obnovit svůj blog do původního stavu a považuji tímto záležitost za uzavřenou a doufám, že už se mi podobné nepříjemnosti vyhnou. Také se tímto Standovi omlouvám za snad až příliš velikou horlivost, ale jak jsem mu psal v emailu, celkem mě tato nepříjemnost rozzlobila a já zkrátka očekával vysvětlení, tak proto ta slovní zbrklost.

Žádné komentáře:

Okomentovat