úterý 3. března 2015

Kdo zastřelil Borise Němcova?

Po delší odmlce se vám hlásí antibulvární internetový portál "Ty pičo" a jeho jediný redaktor Akim. Tomu se totiž podařilo odhalit několik informací ohledně smrti zastřeleného kritika ruského prezidenta Putina Borise Němcova.

Ano, myslím, že se mi podařil opravdu husarský kousek a to vlastně náhodou. Při nedávné návštěvě jednoho z moskevských hudebních klubů jsem se seznámil s jednou vlivnou ženou, respektive mužem a to v jedné osobě. Je to totiž transsexuál, neboli shemale, čili žena, která byla původem mužem, ale nyní má už zcela ryze ženské rysy a postavu, jen má místo vagíny penis a to dosti veliký (25 cm). To jsem bohužel zjistil až poté, co jsem se s ní pomiloval v prostorách klubových toalet. Ten muž, respektive ta žena využila mé silné podnapilosti a normálně mě svedla. Na zamčených záchodcích mi poté oznámila, že jí nejvíce vzrušuje tvrdý anální styk zezadu a vestoje, při němž jí muž silně štípe do bradavek. Pod vlivem alkoholu a dalších návykových látek jsem s ní tedy soulož vykonal a to, že má penis jsem zjistil až poté, co se ke mně otočila čelem a z jejího pyje začal tryskat hustý ejakulát. Musím se přiznat, že poté se mi udělalo lehce nevolno a patrně jsem na chvíli i omdlel. Probudil jsem totiž až u ní (něho) doma, kdy mi na čelo přikládal(la) studený obklad, načež jsem poznal, že to není jen zvrhlá nymfomanka s masochistickými sklony, ale že je to na druhou stranu i docela dobrý kamarád. Pohovořili jsme spolu jako chlap s "chlapem" a on se mi svěřil, že pracuje jako sekretářka u ředitele Ruské policie a dále mi sdělila, že tamní policie má fotku pořízenou přímo na místě činu, kde zhasl život Borise Němcova. Dokonce mi onu inkriminovanou fotografii dala k dispozici. Musel jsem jí sice slíbit, že nikomu tento důkaz neposkytnu, neb i oni to mají nařízeno z nejvyšších míst. Ale co? On(a) mi také mi přece také lhal(a) a to dosti krutým způsobem. Já, jako jediný redaktor antibulvárního internetového portálu "Ty pičo" vám rád odhalím obličej vraha Borise Němcova. Je pravda, že fotografie není zcela kvalitní a střelec byl také maskován a to za pomocí převleku, který je už dost profláknutý, používal ho totiž jeden masový vrah a šílenec a to především během Druhé světové války. Proč tento, ne moc hezký převlek zahrnující vlasy s patkou a krátký knírek pod nosem použil i zabiják, který zbavil života Borise Němcova, netuším, také mi není známa totožnost onoho muže. A především z tohoto důvodu je mojí povinnosti vám tento důkaz odhalit. Kdybyste snad tohoto sadistu poznali, případně znáte-li jeho jméno, napište nám jej prosím do naší redakce na email typico@typico.typico


Pro antibulvární internetový portál "Ty pičo" lehce unavený a sexuálně rozčarovaný Akim.


Žádné komentáře:

Okomentovat