úterý 2. února 2016

I Started A Joke + Easy + Evidence + Stripsearch + Ashes to Ashes

Faith No More jsou taková klasika, záruka dobré hudební kvality. Jsem si jist, že kdyby chtěli, mohli by sekat jeden hit za druhým, cpát je do hitparád a televizních show a vydělávat na tom balíky. Ale oni to nedělají, jsou poctiví, skromní, i když tak talentování. Jedou si to svoje, mají své fanoušky a vědí, že jsou uznávaní.

Malé přiznání - jsem čistě heterosexuálně zaměřen, nicméně na Světě je pár mužů, kteří mě svým způsobem přitahují, působí na mě charismaticky a svůdně. A právě Mike Patton, zpěvák Faith No more je jeden z nich. Snad je to právě jeho charisma, které mě nutí na něho zírat s neskrývaným údivem, on má v sobě zkrátka něco navíc a je jedno, jestli je za uhrančivého elegána v košili a saku, nebo za rockového bohéma ve vytahané mikině. Je to všechno napsané do jeho očí, smutně agresivních, uhrančivých očí a pochopitelně též je to slyšitelné v jeho nezaměnitelném hlase. Ach já mu závidím, také bych chtěl takhle působit… Aby bylo jasno, v tom prvním klipu (cover Bee Gees) ho neuvidíte, jen uslyšíte jeho hlas, v dalších klipech už si ho můžete vychutnat i obrazově. Smějící se






Žádné komentáře:

Okomentovat