čtvrtek 2. října 2014

Jsem divněj?

Už před lety jsem u sebe objevil takovou divnost. Možná je to nějaká úchylka, nebo něco podobného. Já bych to nazval zvláštní fascinace. Jde zkrátka o to, že mě fascinuje lesbická láska. Nejde ani tak o sex. Jako pohled na dvě krásné kočičky, jak si spolu "hrají" je super.Smějící se Mě ale také hrozně fascinují i ty vztahové věci, vzájemné projevování emocí a citu mezi děvčaty. Poprvé jsem si to asi uvědomil po shlédnutí filmu Fucking Amal, což je příběh dvou adolescentních dívek, které se během filmu dají "do kupy". Ten příběh je docela jednoduchý, ale je to natočené velmi přirozeně. Nic šokujícího. A mě ten příběh moc dojal, prožíval jsem to a moc jsem holkám fandil. Po letech jsem si na ten film vzpomněl, pustil si ho znovu a ten příběh mě stále dojímal. A tak jsem začal hledat filmy s touhle tématikou. Nějaké filmy se mi až tolik nelíbily, ale našel jsem i opravdové skvosty. Namátkou uvedu třeba Eloise, Akvabely, Room in Rome a The Chinese Botanist's Daughters. Poslední film, který mě opravdu dostal je Život Adele. Ten film je hodně otevřený, snad provokující, pro někoho určitě i šokující, podle mě je to ale filmový skvost. Ale abych nezůstal jen u filmů. Ve svém okolí jsem poznal také několik lesbicky orientovaných žen a párů. A v tu chvíli jsem objevil svojí fascinaci. Z každého člověka totiž podle mě něco vyzařuje, je to jakási "aura". A tuhle auru mají podle mě i páry. Mají prostě společnou, partnerskou auru. Já jsem se tedy zaměřil na auru u lesbických páru a myslím si, že právě u těchto lidí je tato aura nejvýraznější. Možná si ťukáte na čelo, že jsem se zbláznil a možná máte pravdu. Já to ale prostě takhle mám. Sám nevím, proč? Zajímavé, že to podobně necítím u heterosexuálních páru, nebo u gayů, ale pouze u lesbiček. Možná je to tím, že u lesbiček odpadá ten základní instinkt, co mají heterosexuální páry, čili plodit děti, ale ten sexuální pud by měli mít všichni stejný, i když jinak orientovaný. A proč to nemám i u gayů? Takže je to asi moje příliš divoká fantazie. A co vy, máte také nějakou emoční zvláštnost jako já? Fascinuje vás něco neobvyklého?Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat