úterý 23. září 2014

Hádej, kdo je kdo?, aneb hra se závorkami

( hmmm, to bylo úžasný...
) líbilo se ti to?
( blázníš, ještě teď se třesu
) jo taky se pořád chvěju
( a nebylo to na tebe m...?
- ) Skočí ( do řeči
) vždyť víš, že mě to bere
( bere?!
) no rajcuje mě to
- Smějí se
( jo v tomhle si rozumíme
) co kdyby jsme si rozuměli napořád
) jak to myslíš?
( noooo
) počkej, počkej na něčem jsme se dohodli ne?
( vím, ale...
- ) Vstane
) tak já půjdu
( ne, ne počkej, už dám pokoj, buď ještě chvilku se mnou, prosím
) tak dobře
( promiň, jen mě napadlo, že bysme mohli zkusit něco víc
) víš dobře, že to nejde, víš to?
( jo vím, ale je to prostě těžký chápeš
) jo pro mě taky, ale jiná možnost prostě není, rozumíš
- ( Špitne
( jo
) já už fakt musím
- ) Se začíná oblékat
( zavoláš mi?
) jo
( netrap se tím, tak čau
) neboj, ahoj
- ) Se otočí k (
) počkej stůj, teče ti krev
( to spraví náplast
) vem si zatím kapesník, na...
( dík, tak čau
) pa

Žádné komentáře:

Okomentovat