neděle 31. března 2019

„Balada o Srnčičce“ je dokončena

V říjnu minulého roku jsem se vám pochlubil, jakou lákavou a krásnou nabídku jsem dostal od jednoho šikovného, filmového tvůrce. Pro připomenutí, byla mi nabídnuta překrásná role úchyla Egona v tehdy chystaném amatérském filmu. Možnost ztvárnit tuto roli jsem po krátkém uvažování odmítl, přesto jsem se na konečnou podobu tohoto snímku velmi těšil. Netrvalo dlouho a krátkometrážní dílko "Balada o Srnčičce" je dokončeno. A výsledek je naprosto famózní. Moc se to povedlo, je to úderné, temné, hluboké a myšlenkové bohaté. No posuďte sami. Důležité je také zmínit, že osud mi dal jasně najevo, že herecká kariéra není nic pro mě. Pokud bych totiž nabídku přijal, stejně bych se natáčení nemohl zúčastnit a musel bych být přeobsazen, jelikož v době, kdy byl Egon "na place", ležel Akimek v sokolovské nemocnici s operovaným apendixem. "Mé" role se zhostil David Joska. A je prostě k sežrání. Užijte si tento cca čtvrthodinový příběh. Skutečně je na co se dívat. Čeká na vás Diana, její guru Padma, samotný strýček Egon, Potrhlá Běta se svým němým druhem Dětmarem, hmyzožravý věštec Belfegor a také tlupa Troglodytů. No schválně, která postava se vám líbí nejvíce?

Tímto ještě jednou zdravím Matouše i ostatní tvůrce. Odvedli jste vynikající práci, smekám před vámi a vašimi výkony. Je mi pochopitelně líto, že jsem nemohl stát ve vašich řadách, ale jak se ukázalo, mělo tomu tak být. "Sen, nad kterým se nezamyslíme, je jako dopis, který neotevřeme."


Žádné komentáře:

Okomentovat