úterý 6. prosince 2016

Wake up they are coming back!

Příští rok 2017 bude opět ve znamení kultu všech kultů, tedy kapely Depeche Mode, která finišuje nové album a zároveň se chystá na světové turné pochopitelně v něm zahrnujíc i Prahu a Bratislavu. 20.5.2017 fanoušky čeká koncert na fotbalovém stadionu na Pasienkách v Bratislavě a Češi si DM užijí 24.5.2017 v pražském Edenu. Nezbývá, než se na takovou událost řádně připravit, vstupenku dostanu od Ježíška, stačí se jen adekvátně obléci a těšit se na rok 2017. Připojuji písničku "Lie To Me", je to stařičká skladba (1984), která na turné těžko zazní, ale já jí mám moc rád, vybral jsem navíc verzi, ve které snad ještě víc vyniká erotické napětí do ní vložené. Pokochat se můžete i překladem textu.







LIE TO ME

Pojď sem a lehni si se mnou
Pojď sem a lži mi
Řekni mi, že mě miluješ
Řekni, že jsem jediný

Pojď sem a lež se mnou
Pojď sem a lži mi
Řekni mi, že mě miluješ
Řekni, že jsem jediný

Zkušenosti mají trvalé účinky
Ale slova jednou vyřčena
Teď moc neznamenají
Víra je cesta
Cesta nevinných
A když řeknu nevinný
Měl bych říct naivní
Tak lži mi
Ale udělej to upřímně
Nech mě poslouchat
Jen na chvíli
Nech mě myslet si, že
Je v tom nějaká pravda

Pojď sem a lehni si se mnou
Pojď sem a lži mi
Řekni mi, že mě miluješ
Řekni, že jsem jediný

Pojď sem a lehni si se mnou
Pojď sem a lži mi
Řekni mi, že mě miluješ
Řekni, že jsem jediný

Sliby jsou výhodné
Ne nevyhnutelně
Co potřebujeme
Pravda je slovo
Které ztrácí význam
Pravda se stala
Pouze polopravdou
Tak lži mi
Jak to dělají v továrně
Nech mě myslet si
Že na konci dne
Nějaká dobrá odměna
Půjde mou cestou

Pojď sem a lehni si se mnou
Pojď sem a lži mi
Řekni mi, že mě miluješ
Řekni, že jsem jediný

Pojď sem a lehni si se mnou
Pojď sem a lži mi
Řekni mi, že mě miluješ
Řekni, že jsem jediný

Pojď sem a lehni si se mnou
Pojď sem a lži mi
Řekni mi, že mě miluješ
Řekni, že jsem jediný

Žádné komentáře:

Okomentovat