úterý 14. června 2016

Akim v audiostopě

Stala se úžasná věc, domluvil jsem se s jednou dámou na tom, že občas namluví do audiostopy některé z mých děl. A ani jsem ji nemusel dlouho přemlouvat, sama to vzala jako výzvu a pro začátek namluvila zkusmo dvě krátká dílka. Pamatuji si, že jste se mě kdysi ptali, zda by bylo možné vydávat mé výtvory v této podobě, především kočkomilka Janča po tom dost toužila, aby mohla u mého blogu vykonávat kromě "čtení" ještě i další práci, či činnost. Tak snad se vám to bude alespoň trošku líbit. Takže dámy a pánové, představuji vám tuto dobrou duši, paní Lenku, které touto cestou ještě jednou neskonale děkuji. Přiznám se vám, že když jsem první dva záznamy slyšel poprvé, dojetím jsem se rozplakal se.

Prvním dílem je báseň…


"Dělání, dělání, všechny smutky zahání"




Dělám si to zrovna krásně
a myslím jen na tebe
tvou líbeznost vidím jasně
chci s tebou do nebe
bude to trvat jen velmi krátce
než k orgasmu dospěji
tvůj úsměv je nejlepší rádce
z něho rád se raduji.

Žádné komentáře:

Okomentovat