pátek 4. prosince 2020

Alespoň ne hned

Mezi řádky

přečetl jsem si vzkaz nevyřčený,

byl o tvých pocitech plných nejistoty

a možná i strachu podívat se mi

do očí,

teď víš, že nejsem dokonalý,

naprosto zbytečně

utápíš se v lítosti,

já totiž nelituji ničeho,

naopak opět děkuji osudu za to,

že jsem takový, jaký jsem,

nežiji pro pozlátko ani povrchní krásu,

neumím to a vlastně se mi to i příčí,

hledat krásu pouze v plytkém odlesku naleštěné cetky,

znám svou cenu a vím, co mohu nabídnout,

ty stojíš však jen o nablyštěné zrcátko,

já raději budu žít ve špinavé realitě,

než v nablýskaným pozlátku,

idealizovaná pravda zavání poloviční lží,

nemám možnosti, schopnosti, ani dost sil věci změnit

a vlastně bych to neudělal,

i kdybych mohl, alespoň ne hned.

6 komentářů:

  1. To je hezké. Je moc fajn znát svou cenu a brát se takovým, jakým člověk je :-) Byť se to nemusí vždy hodit do krámu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím a děkuji za krásný komentář. :-)

      Vymazat
  2. Lepší špinavá realita a nablýskaná fantazie než naopak :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Buď stále sám sebou, krásné 😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť já to ani jinak neumím. Děkuji. :-) :-)

      Vymazat