neděle 2. listopadu 2014

Lasturka versus Vulva

Dneska jsem se pustil do velkého úklidu a s údivem jsem našel svoje vypracované maturitní otázky. Trochu jsem v nich zalistoval a u maturitní otázky s Češtiny na téma Husitství jsem nalezl velmi zvláštní seznam. Jsou v něm vepsané slangové výrazy pro to, co mají dívky a ženy mezi nohami. Odborně se to nazývá vulva, případně lůno. Je vidět, že už tenkrát jsem měl plnou hlavu starostí. Přikládám tedy tento seznam a myslím si, že některé výrazy jsou fakt roztomilé, jiné zase docela vtipné, další takový normální. Jsou tam i zdrobněliny. Musíte uznat, že věta "Chtěl bych laskat tvoji překrásně vlhkou a voňavou lasturku", zní lépe než věta, "Chtěl bych laskat tvoji překrásně vlhkou a voňavou vulvu". Tak tedy -

1. Kunda
2. Kundička
3. Mezikundí
4. Píča
5. Pička
6. Pičinda
7. Pičulka
8. Pindička
9. Bobr
10. Myška
11. Lojzka
12. Kočička
13. Mušle
14. Lasturka
15. Mušlička
16. Chcanda
17. Spodní díra
18. Šouštalka
19. Pipka
20. Pipinka
21. Frnda
22. Prcina
23. Prcinka
24. Pinda
25. Buchta
26. Buchtička
27. Minda
28. Pekáč
29. Kačenka
30. Čičinka
31. Rodidla
32. Ochechule
33. Pizda
34. Drdolína
35. Hudrovadlo
36. Dírka
37. Čárka
38. Pulinka
39. Bembeřice

No není ta Čeština krásná? Uznejte sami, že nic jiného nemá tolik ekvivalentu, jako právě vulva. Jasně na penis by se našlo jistě taky spoustu výrazů, ale dámy mají přednost, že?

A co vy? Nenapadá vás také nějaký výraz, který bych mohl přidat do seznamu? Pokud ano, napište mi ho a také mi napište, který výraz se vám líbí nejvíc, případně, který výraz rádi používáte vy?…

1 komentář: