pátek 17. června 2022

Leviatan

Oči tvé ohnivě žhnoucí

živí sílu plamene, co hoří mi v nitru,

odlesků zář studánek tvých

v srdci hřejí mě a konejší,

a co teprve vůně vlasů nebeských,

když v polospánku o tobě sním,

slastí i rozkoší rozjímám,

charisma ženy potají z úst ti zlíbám,

když dovolíš mi políbení,

či snad více dopřeješ mi, pohlazení,

pak prolnutí tělesné, zprvu do objetí vepsané,

ve jménu hříchu v očích zrcadlí se mi

vize našeho milování, to rázem jsem s tebou,

v tobě snad na věky věků chtíčem ukotven,

hebce, něžně, však pečlivě hýčkám ti rtíky,

touhou osudovou sevřen v tobě

jsem polobohem a ty bohyní všehomíra,

milostně zmámení vášní ladíme jeden s druhým,

v objetí hoříme, dnes neusneme,

jazýčkem hravě polaskám ten poklad,

pahorek upokojím jemností dotyků,

vůně dívčí na křídlech do ráje mě odvede,

chuť nahoty to mana rajská,

steny slastné nesou se vzduchem, ano už je slyším,

lehce mnu si prsty, už na nich mám krůpěje tužeb našich,

nocí proplujeme jako celým životem

a až za svítání já opustím tvé ukojené tělo.

5 komentářů: